Předešlých pět dílů Rychle a zběsile není nutno nějak zvlášť představovat. Sluší se jen poznamenat, že znalost série není pro sledování šestky žádoucí. Tvůrci v čele s režisérem Justinem Linem se netají tím, že nastavovaná kaše, kterou produkují, komerčně uspěje daleko lépe jako většinově uzavřený příběh než pokus o automobilového Hobita s přesahem do vzduchoprázdna.
Což není žádné překvapení na rozdíl od "obživnutí" Letty (Michelle Rodriguez), která se vynoří coby členka zločineckého ansámblu unylého záporáka Shawna (Luke Evans). Ten na lusknutí prstu ovládá svět, je o krok napřed než CIA, FBI a DEA dohromady a nemít vytuněná auta, byl by to úplný Eric Bogosian z Přepadení v Pacifiku 2. Až na efektivní zdrhnutí před kavalérií je to nudný blb bez špetky charisma. Dom (Vin Diesel) je se svými kumpány vyzván Hobbsem (Dwayne Johnson), aby ho chytil, nebo zabil, případně alespoň znásilnil šaltpákou. Co na tom, že se Toretto právě nachází v exotickém ráji, kam na něj nemůže dosáhnout ruka zákona za stomilionovou loupež. Jenže smazání trestných činů, které Hobbs Dominicovi za službičku slíbí, je dost lákavá věc.
Rychle a zběsile 6 začíná úvodní sekvencí ve skalních serpentinách, která končí u porodnice. Taxi, taxi se hlásí o slovo. To vše je okořeněno obskurním Domovým projevem směrem k nastávajícímu tatínkovi Brianovi (Paul Walker): "Uvědom si, že když tam vstoupíš, nikdy už nebude nic jako dřív." Věc se má následovně: šestka je v mezích žánru slušný film. Musí se ovšem brát jen jako popcorn bez mozku, popírající nejzákladnější fyzikální zákony, absolutně nedbající na logiku. Je-li na plátně akce, jedná se o docela slušnou zábavu. Jakmile však kdokoli otevře pusu a snaží se (většinou dost toporně, případně trapně pateticky) pronést cokoli, co by se mělo blížit smysluplné větě, přihází zlo. Scénář je opravdu mizerný, šustění je slyšet na míle daleko, což vyvstává hlavně u melodramatických vsuvek Letty vs. Dom a jejich variace na Smrtonosnou zbraň 3 s ukázkami jizev. Problém je, že byť to tvůrci filmu možná ví, přesto se v něm všichni berou zcela vážně.
Díky akci, kterou Lin v některých momentech doslova exhibuje (plus dobré kameře, střihu a sexy zábalu - viz. úvodní, skoro až seriálové titulky), se tak neděje pořád, jenže to už zase vyvstávají na povrch další otázky. Třeba zda jsou dvě dlouhé sekvence (rychlotank na španělské dálnici a letadlo řítící se po sto kilometrů dlouhé ranveji) všechno, co se vměstná do dvouhodinového blockbusteru. Protože zvlášť dálniční eskamotérství je jen vylepšenou produkcí Hermanna Johy, uvážíme-li, že devastace se týká hlavně zastaralých aut a kromě "špeku" s lanem nepřináší nic nového.
Rychle a zběsile 6 je jako vzduch, průhledná výplň nudného večera, po které nezbyde vůbec nic. Necháte-li se unášet nesmyslnou jízdou odnikud nikam, zakončenou neskutečnou modlitbou kriminálníků v chatrči pod mrakodrapy, The Rocka s jediným pohledem alá Dolph Lundgren a oslím můstkem pro chystanou sedmičku, máte to mít. Inteligentní zábavu však nečekejte.